FunctieNaamE-mail
De bouw commissie is een commissie op projectbasis, deze commissie geeft op diverse niveau's (strategisch, taktisch en operationeel) sturing aan wijzigingen aan de accommodatie van S.V. ’t Harde.

De bouwcommissie is onderverdeeld in een aantal groepen: de stuurgroep (strategisch nivo), de project groep (taktisch nivo) en de bouw groep (operationeel nivo). Ieder lid van de bouwcommissie valt onder één of meer groepen in de commissie.

Stuurgroep

LidVoorzitter hoofdbestuur
LidSecretaris hoofdbestuur
LidPenningmeester hoofdbestuur
LidHoofdbestuur lid voetbal zaken
LidHoofdbestuur lid facilitaire zaken
LidHoofdbestuur lid leden zaken
De stuur groep van de Bouw commissie is het strategisch besluit-orgaan van de Bouw commissie. Zij besluit over de aanvang en voortgang van de bouw, m.a.w. zij geven opdracht tot uitvoering van een bouwplan. In de stuur groep zitten alle leden van het hoofdbestuur. De stuur groep laat zich adviseren door de Project Groep van de Bouw Commissie.

Projectgroep

ProjectleiderJohn Reurinkbouwcommissie@svtharde.nl
FinanciënAlbert van Os
De project groep van de Bouw commissie is het taktische besluitorgaan van de Bouw commissie en regelt de voorbereiding en de aansturing van de bouw groep. De project groep krijgt opdracht van de stuur groep om tot bouw van een bepaald plan over te gaan. Het in kaart brengen van de planning, de financiele consequenties en vergunningen is het werkgebied van de project groep.

Bouwgroep

ProjectleiderJohn Reurinkbouwcommissie@svtharde.nl
FacilitairHans Timmers
UitvoerderWim Reurink
InstallatiesJohan Struik
De bouw groep van de Bouw commissie voeren werkopdrachten uit van de project groep. De leden van de bouw groep zijn - samen met vele vrijwilligers - uitvoerende eenheid binnen de Bouw commissie.

Hiërarchie

Meer nieuws ...