Al meer dan 50 jaar is de supportersvereniging een aparte vereniging binnen de S.V. ’t Harde. De doelstellingen is in deze jaren altijd hetzelfde geweest. De S.V. ’t Harde financieel en materieel ondersteunen. De afgelopen jaren is er veel gerealiseerd op en rond sportpark Schenk. Dit natuurlijk met dank aan al onze leden, vrijwilligers en sponsoren. Zo is de speeltuin voor de allerkleinsten weer opgeknapt. Zijn er diverse machines gekocht voor alle werkzaamheden die door de vrijwilligers worden uitgevoerd. Te denken valt aan bladblazers, stofzuiger, lijnentrekmachine etc.

Afgelopen seizoen heeft de supportersvereniging zowel alle jeugdtrainers als alle clubscheidsrechters in nieuwe kleding gestoken. Het meest in het oog springt natuurlijk het geheel vernieuwde terras. Dit terras is niet alleen twee keer zo groot geworden maar is ook voor een groot deel overdekt, zodat deze altijd gebruikt kan worden. Veelal materiële zaken, maar ook financieel draagt de supportersvereniging haar steentje bij. Samen met de S.V. ’t Harde wordt er druk gespaard voor de verdere renovatie van de kleedkamers. De eerste resultaten zijn zichtbaar en met dank aan alle vrijwilligers zijn er 4 schitterende nieuwe kleedkamers en een toiletgroep gerealiseerd. Maar ook voor de komende jaren is er nog genoeg te doen.

Activiteiten

In al de jaren zijn er veel verschillende acties georganiseerd. In het verleden werd er ook wel langs de deuren gegaan met oliebollen en verse worst, werden de Wierdense Revue en op Losse Groeven nog naar ’t Harde gehaald. Tegenwoordig organiseert de supportersvereniging naast de traditionele Hemelvaartsmarkt en de maandelijkse bingo’s een tal van andere activiteiten.

Rondom de wedstrijden van het 1e elftal van de S.V. ’t Harde wordt er steevast een poortverloting gehouden. Met deze poortverloting zijn mooie prijzen te winnen. Sinds jaar en dag wordt er na de wedstrijden van het 1e elftal gedraaid aan het Rad van Avontuur. Acht rondjes spanning, mooie prijzen en een enthousiaste speaker zijn ingrediënten voor vermaak en gezelligheid. Daarnaast worden er nog verschillende activiteiten rondom de verschillende derby’s georganiseerd en wordt er jaarlijks de grote club actie gehouden. Ook is er op oudejaarsdag altijd het traditionele oudejaarsklaverjassen.

Dit is allemaal natuurlijk niet mogelijk zonder onze vrijwilligers en leden. Om al deze leden en vrijwilligers te bedanken wordt er jaarlijks een spetterende vrijwilligersavond georganiseerd en is iedereen welkom op de nieuwjaarsreceptie om elkaar een goed jaar toe te wensen. De supportersvereniging “Groen-Wit” van en voor ’t Harde!

Lid worden?

SoortPer jaar
Leden€ 10,00
Contributie, bedragen per 1-1-2019

Je kan je online aanmelden bij de supportersvereniging Groen-Wit.

Bingo

Elke maand organiseert de supportersvereniging een bingo in het Clubhuis van de S.V. ’t Harde.

Voor inlichtingen kunt u bellen met: 06-54654146 of stuur een mailtje naar supportersvereniging@svtharde.nl

Meer nieuws ...