Wedstrijdzaken commissie

De commissie wedstrijdzaken is belast met de organisatorische en uitvoerende taken rondom het verloop van voetbalwedstrijden van alle teams binnen S.V. 't Harde, zij neemt een centrale plaats in binnen onze voetbalvereniging. De commissie is verantwoordelijk voor de planning en een goed verloop van alle oefen- beker- en competitiewedstrijden, en verantwoordelijk voor de communicatie naar alle betrokken partijen.

De commissie bestaat uit twee autonome groepen: een wedstrijd secretariaat en scheidsrechter zaken.
FunctieNaamE-mail
[geen aparte functies aanwezig, de commissie bestaat uit het geheel van de onderliggende groepen]

Wedstrijdzaken commissie - wedstrijd secretariaat

Op wedstrijddagen is het wedstrijdsecretariaat bereikbaar via telefoonnummer 0525 - 651860.

Het wedstrijdsecretariaat is verantwoordelijk voor:

• Het onderhouden van de contacten met wedstrijdsecretarissen van andere verenigingen.
  • Het verzorgen van de afhandeling (communicatie) bij afgelastingen van de wedstrijden.
  • Het opgeven van teams bij KNVB met de gewenste aanvangstijden.
  • Onderhouden van contacten met de KNVB met betrekking tot wedstrijdplanning.
  • Het indelen van de velden en kleedkamers op wedstrijddagen.
  • Het (zorgen voor het) invullen wedstrijdformulieren en opsturen aan de KNVB.
  • Is aanspreekpunt voor de KNVB wat betreft alle wedstrijdzaken
  • Is aanspreekpunt voor andere verenigingen wat betreft alle wedstrijdzaken
  • Geeft eventuele verplichte of vrijwillige elftalwijzigingen door aan de KNVB
  • Wijst velden en kleedkamers toe ten behoeve van de geplande wedstrijden of toernooien.
  • Communiceert alle wedstrijden naar de trainers, leiders
  • Communiceert andere relevante KNVB informatie (bijvoorbeeld schorsingen ) aan trainers en andere betrokkenen.
  • Zorgt voor publicatie van wedstrijden op de Website.
  • Geeft tijdig afgelastingen door via Sportlink en de website van de vereniging. Doet dit in overleg en samenwerking met de consul.
  • Controleert dat de uitslagen zijn opgenomen in Sportlink en dat de digitale wedstrijdformulier zijn verzonden.
  • Adviseert bij en is verantwoordelijk voor verzending van strafrapporten naar de KNVB
  • Het inplannen van oefenwedstrijden.
  • Oplossen en adviseren m.b.t. tuchtzaken.
  • Keuring van de velden
  • Pupil van de week

Wedstrijdsecretariaat op de wedstrijddagen
Op wedstrijddagen, is een wedstrijdsecretariaat ingericht. Zij zorgen voor een goed verloop van de wedstrijden. Bovendien zijn zij verantwoordelijk voor de veiligheid van scheidsrechters en spelers. Op het wedstrijdsecretariaat wordt verder gezorgd voor

• ontvangst van leider/coaches van de tegenpartijen
  • ontvangst van scheidsrechters
  • de uitslagen van de wedstrijden op die dag
  • het op de juiste manier invullen van de digitale wedstrijdformulieren
  • alle regelende taken om de door- en voortgang van de wedstrijden zo goed mogelijk te laten verlopen.

FunctieNaamE-mail
Wedstrijdsecretaris senioren, 35+, 45+ en juniorenJuval Willemsenwedstrijdsecretaris@svtharde.nl
Wedstrijdsecretaris pupillen en dames/meisjes, 60+Juval Willemsenwedstrijdsecretaris.jeugd@svtharde.nl
wedstrijdsecretariaat.jeugd@svtharde.nl
ConsulDennis Elskampconsul@svtharde.nl
Organisatie pupil van de weekFennie van Os
Organisatie pupil van de weekAlie van 't Hul
Gast heer/dame zaterdagochtend commissiekamerGerrit Magré
Gast heer/dame zaterdagochtend commissiekamerDries van de Schootbrugge
Gast heer/dame zaterdagmiddag commissiekamerErwin Elskamp

Wedstrijdzaken commissie - scheidsrechter zaken

De groep scheidsrechter zaken van de Wedstrijdzaken commissie zorgt ervoor dat er altijd een scheidsrechter aanwezig is tijdens de wedstrijden. Daarnaast zorgt de scheidsrechter zaken groep voor spelregelavonden om zodoende de scheidsrechters te blijven opleiden/ontwikkelen. De groep is ook het aanspreekpunt voor alle scheidsrechters binnen de vereniging. De groep werkt nauw samen met het wedstrijd secretariaat en de technische commissie.
HoofdBart-Jan Olthuisscheidsrechterszaken@svtharde.nl
LidPeter van Hulsteijn