Toernooicommissie

Toernooien zijn een vast onderdeel van het voetbalseizoen. Toernooien zorgen voor plezier, inkomsten, verbroedering en naamsbekendheid en zijn daarom belangrijk voor een voetbalvereniging. De afgelopen jaren zijn er bij S.V. ’t Harde minder grote toernooien georganiseerd door de verbouwingen. Nu deze voor een groot deel achter de rug zijn vinden wij het belangrijk om weer te beginnen met het organiseren van toernooien op sportpark Schenk. Hiervoor zijn wij momenteel een toernooi commissie aan het opzetten. De toernooicommissie zorgt voor het organiseren van de jaarlijkse toernooien bij S.V. ‘Harde. De toernooicommissie werkt hierbij samen met andere commissies (o.a. kantinecommissie, technische commissie en wedstrijdsecretariaat).

De toernooi commissie rapporteert aan het hoofdbestuur lid voetbal zaken.
FunctieNaamE-mail
HoofdRené van t Goor