Zaterdag 5 november mag S.V. ’t Harde zich gaan opmaken voor de thuiswedstrijd tegen Apeldoornse Boys. Een onbekende tegenstander waar S.V. ’t Harde, zover wij het kunnen nagaan, nog niet eerder tegen gespeeld heeft. De wedstrijd staat onder leiding van scheidsrechter Jari Procee.

Apeldoornse Boys heeft zijn oorsprong in het zondagvoetbal, dit seizoen is de stap naar het zaterdagvoetbal gezet. Dit is dan ook de reden dat S.V. ’t Harde nog niet eerder tegen Apeldoornse Boys gespeeld heeft. Apeldoornse Boys is in 1918 opgericht en behoort tot de 3 oudste verenigingen van Apeldoorn. Het sportpark van Apeldoornse Boys ligt in Apeldoorn zuid en wel in de wijk Malkenschoten, tevens ook de naam van het sportpark. De mannen uit Apeldoorn doen het goed in deze competitie. Er is 4 keer gewonnen, waarvan onder andere afgelopen zaterdag tegen EZC ‘84 en er werd met 1 keer verloren. Deze verliespartij werd geleden tegen V.V. Hulshorst.

Laat deze tegenstander nou net ook de laatste tegenstander van S.V. ’t Harde zijn geweest. Een bloedeloze 0-0 speelde de “Groen-witten” in en tegen Hulshorst. Een teleurstellende wedstrijd, waarbij er een uur lang tegen 10 man gespeeld werd. Hierdoor heeft S.V. ’t Harde 2 punten achterstand op de 2 koplopers VEVO en Apeldoornse Boys opgelopen. Om in ieder geval iets van de schade te beperken, zal S.V. ’t Harde moeten winnen van de gasten uit Apeldoorn. Een lastige opdracht, maar met steun van het thuispubliek is er veel mogelijk.

Vanaf deze plek willen wij een ieder een fijne en sportieve wedstrijd toewensen. Wij willen het publiek vragen om zich aan de geldende regels van de KNVB te houden en geen alcoholische dranken langs de velden mee te nemen tijdens de wedstrijd en achter de afrastering te blijven.