Vrijdagavond 9 september zal op sportpark Schenk de eerste 7×7 Kick off voetbalavond plaatsvinden. Deze avond wordt georganiseerd in voorbereiding op de 7×7 competities die zullen beginnen eind september. Naast de reeds langer bestaande teams S.V. ’t Harde 35+2 en S.V. ’t Harde 45+1 zullen twee nieuwe teams hun debuut gaan maken. S.V. ’t Harde 35+3 en S.V. ’t Harde Vrouwen 30+ zullen voor het eerst hun voetbalschoenen aantrekken voor hun eerste (oefen)wedstrijden.

Gedurende de avond zal er gespeeld worden in drie poules waaronder één complete damespoule. Het deelnemersveld zal naast de 4 thuis-teams bestaan uit de volgende gast-teams: Noord Veluwe Boys 35+1, VV Hulshorst 35+1, VV Heerjansdam 35+1, Unicum 35+1,  Owios 45+1, VV Zeewolde 18+, ZAC Vr18+, VSCO Vr30+1, VSCO Vr30+2, Noord Veluwe Boys Vr30+.

De wedstrijden zullen starten om 19:00 tot ca 21:00 uur.

Na afloop van de sportieve activiteiten zal de gezellige kantine op het sportpark geopend zijn. Supportersvereniging Groen-Wit verzorgt deze avond een DJ optreden in combinatie met een Rad van Avontuur verloting onder leiding van quizmaster BJ Olthuis.

Publiek is deze avond van harte welkom op het sportpark en in de kantine.