Afgelopen zaterdag was het zover.. tijd om de vele vrijwilligers die er zijn binnen de vereniging, eens in het zonnetje te zetten. Dit keer niet in de kantine, waar de vrijwilligers zelf alsnog aan de slag zouden moeten,  maar voor het eerst in brasserie De Woldberg. Alles werd hier tot in de puntjes toe verzorgd. Het begon met een warm ontvangst met koffie, thee en gebak, waarna Erwin Nagelhout de avond af mocht trappen met een dankwoord voor alle vrijwilligers. De rest van de avond was gevuld met gezellig samenzijn, muziek, dans, lekker eten en drankjes. Met een opkomst van ruim 120 man, kunnen we spreken van een geslaagde avond. Onze dank gaat uit naar de Woldberg voor het organiseren van deze avond. Voor vrijwilligers die het feestje gemist hebben, alsnog dank voor je inzet. Zonder vrijwilligers kan de vereniging niet bestaan.

Mocht je denken, naar zo’n feestje zou ik ook wel willen.. er is nog genoeg vrijwilligerswerk te doen! Meld je gerust aan via vrijwilliger@svtharde.nl , laat weten waar je kwaliteiten liggen en wie weet zien we je dan volgend jaar!