S.V. ‘t Harde TV is het YouTube kanaal van S.V. ‘t Harde waarop de presentatoren Krijn en Tim maandelijks een video publiceren over verschillende onderdelen van het vrijwilligerswerk bij S.V. ‘t Harde. Op deze pagina kunt u hieronder al onze (vorige) afleveringen bekijken.

De opkomst van de Kampioenswedstrijd S.V. 't Harde - Noord Veluwe boys 20 mei 2023

Het eindsignaal van de Kampioenswedstrijd S.V. 't Harde - Noord Veluwe boys 20 mei 2023

De 2-0 van de Kampioenswedstrijd S.V. 't Harde - Noord Veluwe boys 20 mei 2023

De 1-0 van de Kampioenswedstrijd S.V. 't Harde - Noord Veluwe boys 20 mei 2023

De huldiging van de Kampioenswedstrijd S.V. 't Harde - Noord Veluwe boys 20 mei 2023

De kampioenswedstrijd S.V. 't Harde - Noord Veluwe Boys 23 mei 2023

S.V. 't Harde - VSW 3-0 (1-0)

Live verslag van de wedstrijd tussen S.V. 't Harde en VSW uit Windesheim. I.v.m. de geldende corona maatregelen mocht er geen publiek aanwezig zijn bij dit duel.

S.V. 't Harde - Feyenoord (2001)

Leuk verslag van deze dag uit 2001. Profclub Feyenoord kwam op bezoek op Sportpark Schenk. Deze beelden zijn overgezet van een VHS band.

S.V. 't Harde - VSW 3-0 (1-0)

Kraanverhuur T. Pater Groep B.V. verlengt hoofdsponsoring bij S.V. 't Harde

S.V. 't Harde "Word NU lid!"

Aflevering Corona, veel impact op S.V. 't Harde

In deze speciale aflevering laten Tim en Krijn zien wat de gevolgen van de Corona-crisis zijn voor S.V. 't Harde

In actie bij de snertloop. AFL4 SE2.

Tim en Krijn van S.V. 't Harde TV beginnen het nieuwe jaar tijdens de traditionele snertloop van S.V. 't Harde.

Meelopen met de hoofdtrainer van S.V. 't Harde1. AFL3 SE2

In aflevering 3 van seizoen 2 volgen Tim en Krijn de hoofdtrainer van S.V. 't Harde 1, Egbert Kragt vooraf, tijdens en na de competitiewedstrijd tegen V.V. Wilsum.

Aan de schoonmaak! AFL2 SE2.

In deze aflevering neemt S.V. 't Harde TV een kijkje bij de trouwe vrijwilligers die er voor zorgen dat Sportpark Schenk altijd schoon en opgeruimd is. Tim en Krijn rijden mee op de trekker en maken gebruik van de bladblazer.

Prinses Beatrix bezoekt S.V. ’t Harde. AFL1 SE2

Na maanden van voorbereidingen was het zaterdag 14 september eindelijk zo ver dat Prinses Beatrix S.V. ’t Harde bezocht. Op sportpark Schenk vond de Zwaluwen Jeugd Actie plaats en natuurlijk waren de boys van S.V. ’t Harde TV erbij om alles in beeld te brengen.

Aankondiging ‘Koninklijk’ Evenement bij S.V. ‘T Harde

S.V. 't Harde TV opent het tweede seizoen met de aankondiging van een 'Koninklijk" Evenement!

Aflevering 8: In actie op het Bedrijventoernooi.

In aflevering 8 bezoeken Tim en Krijn het oergezellige S.V. 't Harde Bedrijventoernooi op Sportpark Schenk. Naast diverse interviews, actiebeelden en de beroemde 'echte vrijwilligers quiz' organiseren de boys de TMI- Bosch latje trap Challenge!

Aflevering 7: “Groot spektakel op de S.V. ’t Harde Deen G-Voetbal Dag”

Aflevering 7 staat in het teken van de jaarlijkse S.V. ’t Harde Deen G-Voetbal Dag. De jonge enthousiaste reporters ‘springen’ langs bij de sponsor en zijn nog net op tijd voor hun bezoek aan het voetbaltoernooi!

Aflevering 6: De Rabobank Pupillen van de week.

Aflevering 6 staat in het teken van de Rabobank Pupillen van de week. Zaterdag 13 april werden de Rabobank Pupillen van de week Quinten en Ruben gevolgd door Tim en Krijn!

Aflevering 5: “De van A naar B Battle”

Aflevering 5 staat in het teken van een S.V. ’t Harde zaterdag. Maar niet zo maar een doorsnee zaterdag een dag waarop de bloedstollende van A naar B Strijd zal plaatsvinden. Daarnaast komen enkele prominente vrijwilligers aan het woord. Krijn en Tim gaan weer vol gas!

Aflevering 4: Juichen met de Ultra's

In aflevering 4 van S.V. ’t Harde TV zijn de jonge presentatoren aanwezig bij de wedstrijd van het eerste elftal tegen WZC Wapenveld. Voorafgaand aan deze wedstrijd werd het logo van de onlangs opgerichte S.V. ’t Harde Ultra’s onthuld met de overhandiging van een XXL spandoek en vlag door de Supportersvereniging Groen-Wit. Tim en krijn interviewen onder andere de Ultra’s, het bestuur van de Supportersvereniging en enkele ‘oude supporters’.

Aflevering 3: Herrie in de kantine!

De boys van S.V. 't Harde TV 'bestormen' in aflevering 3 het kloppend hart van Sportpark Schenk: De Kantine!

Aflevering 2: Achter de schermen bij het kersttoernooi

Vorige maand presenteerde S.V. ’t Harde zich met haar eerste aflevering van S.V. ’t Harde TV. Deze eerste video werd onwaarschijnlijk goed bekeken, tot nu ca 1100 keer. De vele reacties waren uitsluitend positief en inspireerde de jonge makers Tim en Krijn enorm bij het maken van de volgende aflevering. Deze tweede video is onlangs opgenomen bij het gehouden kersttoernooi. De vrijwilligers van de toernooicommissie stonden hierbij centraal en zijn stevig ondervraagd. Ook diverse spelers en toeschouwers werden onderworpen aan de nodige interviews

Aflevering 1: Wij stellen ons graag voor!

Met trots presenteert S.V. ’t Harde: S.V. ’t Harde TV . Vanaf deze maand zal het nieuwe Youtube kanaal van S.V. ’t Harde TV maandelijks een vermakelijke en interessante video publiceren. De producenten en presentatoren, Tim en Krijn, zullen jullie meenemen langs diverse onderwerpen en afdelingen binnen S.V. ’t Harde In de eerste aflevering zullen Tim en Krijn zich aan jullie voorstellen en ook uitleggen wat de bedoeling is van S.V. ’t Harde TV. Veel kijkplezier!

Volg S.V. ‘t Harde TV ook op: