Spring naar de hoofdinhoud

• Dit evenement is voorbij.

Pubquiz

12 april @ 20:00 - 23:59

Op vrijdagavond 12 april organiseert de supportersvereniging weer de Grote Pubquiz. De kantine is om 19.00 uur geopend en vanaf 19.30 start de quiz. In 8 rondes wordt op verschillende terreinen tegen elkaar gestreden. Zo is er natuurlijk weer een ronde sport, rondje om de wereld, algemeen en natuurlijk de allesbeslissende muziekronde. Er kan per team tegen elkaar worden gestreden. Een team mag maximaal 4 personen hebben.

Na de muziekronde strijden de individuele teamleden van de beste teams tegen elkaar in de finaleronde. En natuurlijk zijn er, naast de eeuwige roem, weer mooie prijzen te winnen voor de allerslimsten.

Opgeven kan via supportersvereniging@svtharde.nl of bij een van de leden van de supportersvereniging. Deelname kost €5,- pp.

Datum:
Tijd: