Door het coronavirus dat de hele wereld in zijn greep heeft, zit het seizoen er vroegtijdig op voor deze competitie. Ook wij binnen de S.V. ’t Harde hebben hier mee te maken en dat betekend dat wat we de afgelopen jaren gewend zijn nu op een iets andere manier en meer gespreid georganiseerd moeten worden.
Zachtjes aan worden er maatregelen door het kabinet versoepeld als we ons maar aan de voorzorgmaatregelen houden. Er is echter nog veel onduidelijkheid over de wijze van verspreiding van het virus en de wijze van besmetten. Men kan niet met zekerheid stellen hoelang het virus in stand blijft op kleding en andere voorwerpen. Dus zullen we wat extra maatregelen moeten nemen als vereniging, zo ook bij het inleveren van de kleding.
Verwachting van spelers
- Kleding dient gewassen te zijn
- Tassen schoon (vooral de binnen zijde), geen verenigingstas dan in een schone plastic tas.
- Kleding inleveren bij de leiders/trainer en vermelden:
- Welke kleding zit er in de tas
- En zijn er eventueel defecten aan de kleding
Verwachting van leiders/trainers
- Leiders/trainers verzamelen alle kleding van de spelers
- Maken een lijst van wie wat heeft ingeleverd en draagt dat met de kleding over.
- Leiders/trainers leveren alles compleet in een keer in.
- Leiders/trainers houden zich aan het opgegeven inlever tijdstip, en maximaal met twee personen komen inleveren.
Verwachting van trainers
- Zorgen dat de hesjes gewassen zijn
- Leveren de wedstrijdballen, bidons en ballennet in
Verwachting van leiders/trainers die volgend seizoen geen functie meer hebben
- Zorgen dat al de kleding is gewassen
- Tassen schoon (vooral de binnen zijde), geen verenigingstas dan in een schone plastic tas.
- Tas voorzien van een opgeplakt papiertje met daarop vermelden:
- Welke kleding zit er in de tas
- Zijn er eventueel defecten aan de kleding
- De sleutels van het complex, ballen container, locker en commissie kamer apart aanleveren.
- Maken zelf een afspraak voor inleveren met Chris of mij.
Meer dan in andere jaren vragen we aan eenieder om zich aan het inleverschema te houden.
We zijn ons er van bewust dat er een grotere verantwoordelijkheid gevraagd wordt van spelers, leiders en trainers. Echter alleen als we ons hieraan houden, hebben we met z’n allen er alles aangedaan om onze vrijwilligers die hierbij betrokken zijn te beschermen, maar ook voor een ieders gezondheid zodat we het seizoen 2020/2021 weer als vanouds een gehele competitie kunnen voetballen in goede gezondheid.
Inleverschema:
Maandag 29-6-2020 | Maandag 6-7-2020 | ||
JO8-1 | 18.30 – 18.45 | JO11-1 | 18.30 – 18.45 |
JO8-2 | 18.45 – 19.00 | JO11-2 | 18.45 – 19.00 |
JO9-1 | 19.00 – 19.15 | JO11-3 | 19.00 – 19.15 |
JO9-2 | 19.15 – 19.30 | JO11-4 | 19.15 – 19.30 |
JO15-2 | 19.30 – 20.00 | JO17-2 | 19.30 – 20.00 |
Dinsdag 30-6-2020 | Dinsdag 7-7-2020 | ||
JO13-1 | 18.30 – 19.00 | Sr.-1 | 19.00 – 19.30 |
JO13-2 | 19.00 – 19.30 | Sr.-2 | 19.30 – 20.00 |
JO13-3 | 19.30 – 20.00 | Sr.-4 | 20.00 – 20.15 |
35/+1/45+1/60+1 | 20.15 – 20.30 |
Woensdag 1-7-2020 | Woensdag 8-7-2020 | ||
MO13-1 | 18.30 – 19.00 | JO19-2 | 18.30 – 19.00 |
MO17-1 | 19.00 – 19.30 | G-1 | 19.00 – 19.30 |
Vr.-1 | 19.30 – 20.00 | Gestopte Trainers | 19.30 – 20.00 |
Donderdag 2-7-2020 | |
JO15-1 | 18.30 – 19.00 |
JO17-1 | 19.00 – 19.30 |
JO19-1 | 19.30 – 20.00 |