Heren, Dames,

Het seizoen zit erop, dus tijd om de kleding en andere materialen in te leveren.
Omdat we alles zo soepel mogelijk willen laten verlopen hebben wij een aantal dagen uitgekozen om
de kleding in te leveren, de data zijn:

Dinsdag 3 juli 2018
JO9 18.30 Uur t/m 19.30 Uur
MO11 19.30 Uur t/m 20.00 Uur
JO11 19.30 Uur t/m 21.00 Uur

Woensdag 4 juli 2018
JO13 18.30 Uur t/m 19.30 Uur
MO13/MO15 19.30 Uur t/m 20.00 Uur
JO15 19.30 Uur t/m 21.00 Uur

Donderdag 5 juli 2018
JO17/JO19 18.30 Uur t/m 19.30 Uur
Vr. 1 en G1 19.30 Uur t/m 20.00 Uur
O.S. 35+, 45+ 20.00 Uur t/m 21.30 Uur

De trainers/trainsters, leiders/leidsters en de grensrechters kunnen de kleding die zij in gebruik
hebben tegelijkertijd met het team inleveren.Ook voor hen telt alles inleveren.

Hieronder zijn een aantal regels om materiaal en kleding in te leveren:

1. Leider van het elftal komt de kleding en materiaal in leveren. (Dus van te voren verzameld)|
2. Zorg ervoor dat alles compleet is en noteer eventuele schade aan kleding.
3. Beschadigde of kapotte kleding graag in een aparte tas aanleveren.
4. Hesjes gewassen inleveren.
5. Bidons en ballen + ballennet niet vergeten.
6. Sleutels complex, sloten van ballen containers, lockers in de gang, en hal JB kamer inleveren.

Wil een ieder zich aan de juiste dag en tijd houden.

Met vriendelijke groet,
Chris Huenestein