Heren, Dames,
Het seizoen zit erop, dus tijd om de kleding en andere materialen in te leveren.
Omdat we alles zo soepel mogelijk willen laten verlopen hebben wij een aantal dagen uitgekozen om de kleding in te leveren, de data zijn:
JO9 | Dinsdag | 6-6-2017 | 18.30 Uur | t/m | 19.30 Uur |
MO11 | 19.30 Uur | t/m | 20.00 Uur | ||
JO11 | 19.30 Uur | t/m | 21.00 Uur | ||
JO13 | Woensdag | 7-6-2017 | 18.30 Uur | t/m | 19.30 Uur |
MO13/MO15 | 19.30 Uur | t/m | 20.00 Uur | ||
JO15 | 19.30 Uur | t/m | 21.00 Uur | ||
JO17/JO19 | Donderdag | 8-6-2017 | 18.30 Uur | t/m | 19.30 Uur |
MO19 en G1 | 19.30 Uur | t/m | 20.00 Uur | ||
O.S. 35+, 45+ | 20.00 Uur | t/m | 21.30 Uur | ||
De trainers/trainsters, leiders/leidsters en de grensrechters kunnen de kleding die zij in gebruik hebben tegelijkertijd met het team inleveren. Ook voor hen geldt alles inleveren.
Hieronder zijn een aantal regels om materiaal en kleding in te leveren:
- Leider van het elftal komt de kleding en
- Zorg ervoor dat alles compleet is en noteer eventuele schade aan kleding.
- Beschadigde of kapotte kleding graag in een aparte tas aanleveren.
- Hesjes gewassen inleveren.
- Bidons en ballen + ballennet niet vergeten.
- Sleutels complex, sloten van ballen containers, lockers in de gang, en hal JB kamer inleveren.
Wil een ieder zich aan de juiste dag en tijd houden.
Met vriendelijke groet,
Chris Huenestein